Regulamin sklepu
Postanowienia Ogólne
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym
www.vovo.pl prowadzony jest przez AUS.PL - Robert Laszczak (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Spółdzielców 52/64, 43-300 Bielsko-Biała) wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5471811025, REGON 240606917 Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
Sposoby płatności
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
płatność przelewem lub kartą za pośrednictwem serwisu PayU.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
Koszt, termin i sposoby dostawy
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
przesyłka pocztowa priorytetowa.
Kurier
odbiór osobisty pod adresem: ul. Spółdzielców 52/64, 43-300 Bielsko-Biała, w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.
Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 24 godzin do 10 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku płatności przelewem termin ten należy liczyć od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.